maandag 10 januari 2011

Updates, nieuw album & nieuwe serie

Een update met nieuwe foto's op de site heeft een tijdje op zich laten wachten, grote oorzaak was de crash van mijn pc. Inmiddels beschik ik over een nieuwe en heb ik alle bestanden weer terug zodat ik weer wat foto's kon toevoegen. In oktober heb ik in Egypte veel onderwater foto's gemaakt waardoor ik besloot een apart album voor vissen en andere dieren die je onderwater tegenkomt te maken. Deze is te vinden onder gallery/gallery. Ook in Egypte heb ik een kleine serie van een vissende Rode Zee Rifreiger kunnen maken. Deze is te vinden onder gallery/series. Verder hoop ik vandaag of morgen foto's van afgelopen 2 maanden toe te voegen aan het album met recente foto's.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage