maandag 31 oktober 2011

Vogels van de kust

De laatste tijd is er veel te zien aan de kust, vaak bijzondere soorten. Afgelopen weken een paar keer naar de kust geweest. Eerst bij camperduin waar het druk was met van allerlei soorten, met als meest bijzondere de strandleeuwerik. Toen ben ik nog 2 keer naar ijmuiden geweest, waar het druk was met vogels en vogelaars. Het was erg leuk om soorten als de roodkeelduiker, zeekoet, jan van gent, kuifaalscholver, zwarte zee end en kleine jager te zien. Verder waren de altijd aanwezige strand en steenlopers ook goed te fotograferen.

Zie voor meer foto's de gallerij met recente foto's. Overigens worden vanaf nu foto's op de site in 1024 formaat geplaatst, dit omdat ik de foto's dan veel mooier vindt uitkomen. Het is wel een klus om alle foto's die al op de site staan te vervangen, dus dat gaat nog even duren.

(klik op de foto's voor een vergroting)

steenloper


roodkeelduiker


kleine jager

1 reacties:

Blogger Irma zei...

Wat een mooie foto's heb je hier geplaatst Thijs.
Ik zag dat je nog helemaal geen reacties had gekregen, ik dacht zal even iets schrijven, kan ik ook meteen even controleren of het werkt.
Groetjes Irma
http://www.digi-irma.nl

16 april 2012 om 15:28  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage